Categorii

Modalitățile de livrare ale magazinului Bijuterii Eshop

 

  • Valoarea minimă a unei comenzi trebuie să fie de cel puțin 5RON fără taxa de transport!

  • Toate prețurile magazinului nostru online conțin TVA 20%
  • Produsele se trimit prin Curier și sunt livrate în localitatea dvs. în zilele lucrătoare! Livrarea coletelor nu are loc în timpul sărbătorilor sau sâmbăta și duminica!
  • Comenzile plasate după ora 9:00 (GMT) sau sâmbăta și duminica vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare!
  • Comenzile cu produse din aur plasate după ora 9:00 (GMT) sunt procesate în ziua următoare!

 

TRANSPORT GRATUIT LA ORICE COMANDĂ MAI MARE DE 150 LEI!

Perioada de livrare și stadiul stocului Bijuterii Eshop

 

  • Perioada de livrare depinde de valabilitatea produselor alese. Valabilitatea produselor este marcată prin coșul de cumpărături VERDE din imagine.
  • ***Toate produsele ce conțin coșul de cumpărături VERDE sunt disponibile în stoc.***

 

 

  • În cazul în care produsele s-au epuizat, coșul de cumpărături este ROȘU iar bijuteriile nu pot fi comandate.

 

  • Dacă sunteți interesat de produsele epuizate momentan, vă rugăm introduceți adresa de email în căsuța produsului. Imediat ce produsul va fi disponibil și va putea fi comandat, veți fi anunțat automat.

 

 

  • Imediat ce produsul comandat este disponibil, va fi livrat clientului în următoarea zi lucrătoare. Asta înseamnă că veți primi produsul în aproximativ 2 - 3 zile după plasarea comenzii (timpul de livrare depinde de programul fiecărei țări din Uniunea Europeană).
  • În cazul în care bunurile nu sunt livrate în perioada menționată și nu ați primit niciun aviz de ridicare a coletului, nu ezitați să ne contactați. Vă vom oferi un număr de comandă sau un număr de identificare.

 

Modalități de plată Bijuterii Eshop

  • Sunt disponibile trei modalități de plată.

  •  Plată ramburs – puteți plăti produsele în momentul livrării coletului

 

  • Prin transfer bancar (depozit) în contul nostru de la Unicredit

  • Plată prin Webpay. Modalitatea de plată se alege în timpul plasării unei comenzi

  • Când produsele sunt expediate de către magazinul nostru online, fiecare client este anunțat prin email. Dacă curierul nu găsește acasă veți primi un alt mesaj.

În cazul în care compania de curierat nu poate livra coletul la adresa specificată, curierul vă va suna sau vă va trimite un mesaj pentru a stabili timpul și locația livrării.

Vânzătorul nu este responsabil de eventualele pagube sau întârzieri cauzate de curier!

Toate prețurile din magazinul nostru online includ TVA 20%

 

Dragi clienți,

 

Chiar și în această situație de urgență cu COVID19, încercăm să procesăm progresiv toate comenzile dvs.

 

Din acest motiv, poate apărea o situație în care cererea dvs.,

- modificări ale comenzilor

- reclamatii

- retragerea din contract sau rambursarea

 

Poate fi întârziată!

 

Aveți încredere în noi că facem tot ce ne stă în putință pentru a evita orice întârziere, fie una din cerererile menționate mai sus, fie livrarea coletelor dvs.

Curierii și companiile de transport fac tot ce le stă în putință pentru a livra toate coletele la timp.

Prin urmare, am dori să vă cerem răbdare răbdarea, pentru a vă satisface toate așteptările.

 

Vă mulțumim și așteptăm cu nerăbdare viitoare colaborari.

Echipa Šperky s.r.o.


HomeHome

  • catalog
  • banner
X
Folosim cookies pentru a putea adapta conţinutul şi reclamele, pentru a furniza funcţiile media online şi pentru a analiza modul în care vizitatorii utilizează website-ul.
Sunt de acord
Mai multe informaţii