Categorii

    Modalitățile de livrare ale magazinului Bijuterii Eshop

     

    • Valoarea minimă a unei comenzi trebuie să fie de cel puțin 5RON fără taxa de transport!

    • Toate prețurile magazinului nostru online conțin TVA 20%
    • Produsele se trimit prin Curier și sunt livrate în localitatea dvs. în zilele lucrătoare! Livrarea coletelor nu are loc în timpul sărbătorilor sau sâmbăta și duminica!
    • Comenzile plasate după ora 13:00 (GTM) sau sâmbăta și duminica vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare!

     

    TRANSPORT GRATUIT LA ORICE COMANDĂ MAI MARE DE 150 LEI!

    Perioada de livrare și stadiul stocului Bijuterii Eshop

     

    • Perioada de livrare depinde de valabilitatea produselor alese. Valabilitatea produselor este marcată prin coșul de cumpărături VERDE din imagine.
    • ***Toate produsele ce conțin coșul de cumpărături VERDE sunt disponibile în stoc.***

     

     

    • În cazul în care produsele s-au epuizat, coșul de cumpărături este ROȘU iar bijuteriile nu pot fi comandate.

     

    • Dacă sunteți interesat de produsele epuizate momentan, vă rugăm introduceți adresa de email în căsuța produsului. Imediat ce produsul va fi disponibil și va putea fi comandat, veți fi anunțat automat.

     

     

    • Imediat ce produsul comandat este disponibil, va fi livrat clientului în următoarea zi lucrătoare. Asta înseamnă că veți primi produsul în aproximativ 2 - 3 zile după plasarea comenzii (timpul de livrare depinde de programul fiecărei țări din Uniunea Europeană).
    • În cazul în care bunurile nu sunt livrate în perioada menționată și nu ați primit niciun aviz de ridicare a coletului, nu ezitați să ne contactați. Vă vom oferi un număr de comandă sau un număr de identificare.

     

    Modalități de plată Bijuterii Eshop

    • Sunt disponibile trei modalități de plată.

    •  Plată ramburs – puteți plăti produsele în momentul livrării coletului

     

     

    • Prin transfer bancar (depozit) în contul nostru de la Unicredit

    • Plată prin cu cardul. Modalitatea de plată se alege în timpul plasării unei comenzi

    • Când produsele sunt expediate de către magazinul nostru online, fiecare client este anunțat prin email. Dacă curierul nu găsește acasă veți primi un alt mesaj.

    În cazul în care compania de curierat nu poate livra coletul la adresa specificată, curierul vă va suna sau vă va trimite un mesaj pentru a stabili timpul și locația livrării.

    Vânzătorul nu este responsabil de eventualele pagube sau întârzieri cauzate de curier!

    Toate prețurile din magazinul nostru online includ TVA 20%


    HomeHome

    • catalog
    • Craciun 2017
    • banner
    X
    Folosim cookies pentru a putea adapta conţinutul şi reclamele, pentru a furniza funcţiile media online şi pentru a analiza modul în care vizitatorii utilizează website-ul.
    Sunt de acord
    Mai multe informaţii