Categorii

TERMENI ȘI CONDIȚII

 

I. PREVEDERI GENERALE

  1. Compania Šperky s.r.o., cu sediul în Starozagorská 6, 04023 Košice, Republica Slovacia, număr de telefon +421 232 179 966, Nr. Reg.: 45551596, TAX ID: 2023033276, TVA: SK2023033276, care este înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă tribunalul Košice 1 – secția: Sro, Nr. reg .: 25690 /V oferă posibilitatea achiziționării de bijuterii prin intermediul website-ului BIJUTERII-ESHOP.RO Autoritatea de Supraveghere este reprezentată în acest caz de Inspecția Comercială Slovacă (SOI), Inspectoratul pentru Regiunea Kosice, cu sediul în Vratna 3, 04001 Kosice.
  2. Termenii și Condițiile guvernează achiziția și vânzarea bunurilor dintre Sperky s.r.o, ca vânzător și consumator, ca persoana care achiziționează prin internet.
  3. Consumatorul prin înregistrarea comenzii confirmă că a luat notă de Termenii și Condițiile de Livrare. Relația dintre cumpărător și vânzător este stabilită de Termeni și Condiții și Termeni de Livrare. De asemenea este stabilită de anumiți termeni specifici, care sunt obligatorii pentru ambele părți în același timp.
  4. Termenii și Condițiile se găsesc pe website acolo unde clientul (cumpărătorul) poate citi și descărca versiunea actualizată.

 

II. REGULI PENTRU COMANDĂ PRODUSE

  1. Vânzătorul acceptă comenzile înregistrate online și prin e-mail, 24 de ore pe zi. Serviciul relații cu clienții este disponibil prin telefon în fiecare zi lucrătoare de la 08:30 la 17:00. Comenzile înregistrate în zilele libere (când nu se lucrează, sărbători etc.) sunt procesate de către vânzător următoarea zi lucrătoare.
  2. Vânzătorul încheie un contract, respectiv contracte cu cumpărătorul prin înregistrarea comenzii cumpărătorului.
    1. pe website-ul https://bijuterii-eshop.ro/
    2. prin e-mail la : info-ro@bijuterii-eshop.ro
    3. prin telefon +40 (31) 229 77 68
  3. Bunurile, listate în comandă și selectate de cumpărător din oferta disponibilă în eshop-ul nostru, devin obiectul contractului. Cumpărătorul poate înregistra o comandă și fără să se înregistreze. Informațiile referitor la dimensiunile, culorile și alte specificații cu privire la bunurile existente pe site, în cataloage, broșuri și în alte medii sunt oferite așa cum sunt primite de la producători și furnizori. Ne angajăm să furnizăm doar bunuri în condiții perfecte și conform cu specificațiile și caracteristicile tipice produselor în cauză.
  4. Pentru a putea înregistra cu succes o comandă trebuie să completați toate datele necesare din formularul de comandă. Comanda devine automat un contract de vânzare-cumpărare. Acesta intră în vigoare în momentul în care bunurile au fost livrate.  După ce comanda a fost trimisă, cumpărătorul va primi un email automat referitor la înregistrarea comenzii în sistemul vânzătorului (numită de acum înainte "confirmare comandă”). Confirmarea comenzii conține informații referitor la nume și bunurile care fac obiectul contractului de vânzare, informații despre prețul bunurilor, numele și informații despre locul unde bunurile vor fi expediate și detalii despre preț, condiții, metode de livrare, detalii despre vânzător (nume busine, adressă, număr înregistrare, numărul de la Registrul Comerțului), și orice alte informații necesare. Orice alte informații suplimentare referitor la comandă, pot fi trimise pe adresa de email a cumpărătorului, iar vânzătorul își rezervă dreptul de a-l contacta pe acesta pentru a confirma adresa și prin telefon. Confirmarea comenzii include informații referitoare la aceasta și la faptul că a fost înregistrată în sistemul vânzătorului dar nu semnifică ca este și o acceptare a încheierii contractului de vânzare-cumpărare.
  5. Vânzătorul va trimite ulterior informații pe adresa de email a cumpărătorului, cu privire la acceptarea comenzii (“Acceptare comandă").
  6. Contractul de vânzare cumpărare se încheie prin trimiterea acceptării comenzii în formă electronică sau scrisă către vânzător.
  7. În cazuri speciale, mai ales acelea cu sume mari, pe lângă confirmarea automată a comenzii prin email, vânzătorul își rezervă dreptul de a reconfirma comanda și prin telefon și de a cere un avans. Dacă la momentul în care s-au comandat bunurile a avut loc o schimbare semnificativă în schimbul valutar sau produsul a fost schimbat de către furnizor, prin urmare vânzătorul nu poate livra bunurile către cumpărător în perioada convenită sau la prețul promis, acesta este obligat să ofere o compensație cumpărătorului sau posibilitatea de a anula comanda. Acesta din urmă poate anula comanda prin email sau telefon. Dacă cumpărătorul nu acceptă compensația oferită de vânzător sau nu anulează în perioada indicată, vânzătorul este îndreptățit să refuze (să nu accepte) propunerea cumpărătorului de a încheia contractul de vânzare-cumpărare.
  8. Mai multe detalii, despre cum ar trebui să procedeze cumpărătorul atunci când înregistrează o comandă, pot fi găsite în FAQ – Întrebări frecvente pe website-ul vânzătorului.
  9. În cazul în care cumpărătorul comandă prin telefon, acesta trebuie să ofere toate datele necesare pentru înregistrarea comenzii. Atunci când obiectul și termenii contractului de achiziție sunt negociați, vânzătorul va trimite răspunsul final cumpărătorului, prin email. Acest mesaj este o confirmare a încheierii contractului. Costul apelului, atunci când se înregistrează comanda prin telefon, este suportat de cumpărător la tariful stabilit de operatorul telefonic.
  10. Imaginile, prezentările grafice a bunurilor din stoc, logo-urile companiei sau logo-urile produselor sunt exclusiv de prezentare. Acestea se supun legilor de autor și dreptul este rezervat, cumpărătorul nu este autorizat să manipuleze aceste elemente.
  11. Culorile și nuanțele vizualizate depind de calitatea monitorului folosit, respectiv al oricărui alt dispozitiv folosit.

 

III. MOD ȘI PERIOADĂ DE LIVRARE

  1. Perioada de livrare a bunurilor din stoc este 2-3 zile lucrătoare în România.
  2. Bunurile sunt livrate cumpărătorului prin Perioada Perioada estimativă de livrare poate fi văzută și în momentul în care din coșul de cumpărături selecționați metoda de livrare.
  3. Livrarea bunurilor va fi condiționată și de disponibilitatea produselor și de capacitatea vânzătorului de a oferi serviciile cât mai rapid. Timpul normal de livrare, pentru bunurile aflate pe stoc, este de 2-3 zile lucrătoare în România.
  4. Dacă anumite bunuri se vor epuiza din stoc până când comanda va fi înregistrată , cumpărătorul va fi notificat în prealabil prin email sau telefon despre schimbarea timpului de livrare. În asemenea caz cumpărătorul are dreptul de a anula comanda sau de a o modifica.
  5. Dacă cumpărătorul înregistrează o comandă cu plata ramburs până la ora 09:00 în zilele lucrătoare, vânzătorul va procesa, bunurile comandate tot în acea zi. Comenzile înregistrate după ora 09:00 (și la sfârșit de săptămână) sunt procesate în următoarea zi lucrătoare.
    Comenzile cu produse din aur plasate după ora 09:00 (GMT) sunt procesate în ziua următoare!
  6. În cazul plăților prin Cardpay (card de debit sau credit) vânzătorul amână livrarea bunurilor până când suma este debitată în contul bancar.
  7. Pentru o comandă de bunuri cu o valoare de peste 220 Lei, transportul este gratuit. În alte cazuri, transportul este plătit de cumpărător, așa cum se informează prin emailul de confirmare a comenzii.
  8. Vânzătorul păstrează informațiile, referitor la fiecare contract în parte, timp de trei ani. Cumpărătorul își rezervă dreptul de a cere orice informație vânzătorului prin e-mail. Vânzătorul este obligat să furnizeze informații cumpărătorului în 14 zile de la data primirii cererii.

 

IV. PREȚURILE BUNURILOR ȘI METODE DE PLATĂ

  1. Prețurile din magazinul nostru online sunt afișate în Lei, inclusiv TVA și sunt valide în momentul înregistrării unei comenzi. Vânzătorul nu-și asumă responsabilitatea pentru greșeli de tipar sau de scriere. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract dacă prețurile se schimbă.
  2. Transportul nu este inclus în prețul bunurilor.
  3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba prețurile bunurilor din magazinul online, de a introduce bunuri noi, de a anunța și anula reduceri sau schimbări ale unor oferte, aceste schimbări nu influențează dreptul cumpărătorului care rezultă din înregistrarea comenzii sau încheierii contractului.
  4. Cumpărătorul poate alege din următoarele metode de plată:
    1. Plata ramburs
    2. Plata cu cardul pe site (WebPay)
    3. Transfer bancar
  5. Contractul de vânzare-cumpărare se încheie cu condiția ca, dacă cumpărătorul nu plătește prețul de achiziție convenit în 5 zile de la notificarea primită de la vânzător (în cazul în care plata s-a realizat prin transfer bancar sau paypal), contractul va fi anulat, se va rambursa sau compensa plata iar vânzătorul redobândește dreptul de a folosi bunurile comandate.
  6. Factura prezintă dovada achiziției. Factura originală este atașată la bunurile comandate. Aceasta este disponibilă în format electronic (PDF file) în contul cumpărătorului. Factura servește și drept confirmare a livrării și ca certificat de garanție.

 

V. RETRAGEREA DIN CONTRACT

  1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza (de a nu accepta) propunerea cumpărătorului de a încheia contractul în cazul în care acesta din urmă s-a folosit de informații false referitor la datele personale. În acest caz, vânzătorul va notifica cumpărătorul imediat pentru a putea lua o decizie referitor la comandă. Fiecare comandă este tratată individual pentru a satisface nevoia cumpărătorului.
  2. Vânzătorul, persoană fizică / care nu are cod de identificare fiscală are dreptul să se retragă din contract în 14 zile de la data primirii comenzii conform legilor în vigoare și alte 14 zile de la retragerea din contract să trimită bunurile înapoi vânzătorului. Conform acestui paragraph cumpărătorul are dreptul să deschidă coletul și să testeze bunurile ca și cum ar cumpăra dintr-un magazine classic, fizic, pentru a putea verifica natura acestora, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor.
  3. Cumpărătorul trebuie să-și anunțe intenția de retragere din contract în scris sau pe email la adresa info-ro@bijuterii-eshop.ro, împreună cu numărul comenzii / numărul facturii dar și numărul contului pentru rambursare. În acest scop, se poate folosi și modelul de formular de retragere din contract, care se poate descărca de AICI. Perioada de retragere rămâne valabilă dacă cumpărătorul anunță la timp intenția.
  4. Cumpărătorul care se retrage din contract trebuie să plătească costurile necesare trimiterii bunurilor înapoi, dacă bunurile achiziționate sunt fără defecte și în stare perfectă. (Cumpărătorul suportă costurile de livrare și de asemenea își asumă responsabilitatea referitor la riscul producerii unui defect pe parcursul transportului înapoi la vânzător.) Rambursarea sumei se face în 14 zile în cazul retragerii din contract – din ziua în care vânzătorul a fost informat de decizia de retragere din contract folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o cumpărătorul pentru tranzacția inițială. Rambursarea se face în contul bancar indicat de cumpărător.
  5. În cazul retragerii din contract și returnare bunuri, care au fost expediate însoțite de un cadou, este obligația cumpărătorului să returneze bunurile împreună cu tot ceea ce a primit. Dacă cumpărătorul va păstra cadoul primit, vânzătorul va emite o factură cu valoarea cadoului din website-ul magazinului online. Valoarea cadoului va di dedusă din prețul produsului returnat.
  6. Bunurile returnate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
    1. trebuie să fie împachetate corespunzător pentru a evita deteriorarea produsului
    2. trebuie să nu fi fost purtate, bunurile nu trebuie să prezinte semne de uzură conform Legii 102/2014
    3. trebuie să fie complete (cu toate cadourile, vedeți secțiunea nr. 5)!
    4. Bunurile trebuie să fie trimise înapoi cu o copie după factură
    5. Nu trimiteți bunurile înapoi cu plata la livrare (ramburs). Dacă se vor trimite cu plata la livrare, bunurile nu vor fi preluate.
    6. În cazul livrării personale a bunurilor, este necesar să se agreeze dinainte data de livrare.
    7. În cazul returnării bunurilor, vânzătorul nu este responsabil pentru pierderea sau deteriorarea produselor pe durata transportului - este de datoria clientului să împacheteze produsele într-un mod corespunzător pentru a preveni deteriorarea lor.
    8. Dacă cumpărătorul aduce vreo schimbare produsului (gravări, scurtare sau alte schimbări), comerciantul nu este obligat să primească produsul înapoi și astfel c umpărătorul pierde dreptul de schimb.
  7. Obligațiile vânzătorului în cazul retragerii din contract
    1. Comerciantul va rambursa toate sumele primite de la consumator, inclusiv, dacă este cazul, costurile livrării, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat cu privire la decizia consumatorului de a se retrage din contract. Comerciantul va efectua rambursarea utilizând aceleași mijloace de plată pe care consumatorul le-a utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a convenit în mod expres o altă metodă și cu condiția ca consumatorul să nu plătească nicio taxă ca urmare a acestei rambursări.
    2. Comerciantul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare, în cazul în care consumatorul a optat în mod expres pentru un alt tip de livrare decât cel standard oferit de comerciant.
    3. Cu excepția cazului în care comerciantul s-a oferit să colecteze el însuși bunurile, acesta poate amâna rambursarea până la data primirii bunurilor înapoi sau până când consumatorul furnizează dovada că a trimis bunurile, luându-se în considerare data cea mai recentă.
  8. Obligațiile consumatorului în cazul retragerii din contract
    1. Cu excepția cazului în care comerciantul s-a oferit să colecteze el însuși bunurile, consumatorul va trimite produsele înapoi sau le va preda comerciantului sau unei persoane autorizate de către acesta, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile din ziua în care a comunicat decizia sa de retragere din contract. Termenul este îndeplinit în cazul în care consumatorul trimite bunurile înapoi înainte de expirarea celor 14 zile.
    2. Consumatorul suportă doar costurile directe ale returnării bunurilor, cu excepția cazului în care comerciantul a fost de acord să le suporte el însuși sau comerciantul nu a informat consumatorul cu privire acest lucru.
    3. În cazul contractelor negociate în afara spațiilor comerciale și bunurile au fost livrate la domiciliul consumatorului în momentul încheierii contractului, comerciantul va colecta bunurile pe cheltuiala proprie, dacă acestea, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă.
    4. Consumatorul este răspunzător numai pentru diminuarea valorii bunurilor rezultată din acțiunile de manipulare a mărfurilor, altele decât cele necesare pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea lor. În orice caz, consumatorul nu va fi răspunzător pentru diminuarea valorii mărfurilor în cazul în care comerciantul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere din contract.
    5. Clientul este pe deplin responsabil pentru exactitatea și integritatea detaliilor bancare necesare rambursării. În cazul trimiterii de date bancare incorecte, vânzătorul nu este responsabil pentru erorile cauzate de trimiterea de date incorecte.

 

VI. RECLAMAȚII ȘI GARANȚII

  1. Garanția produselor, achiziționate de cumpărător de la vânzător în formă electronică de pe website-ul magazinului online, este de 24 de luni în conformitate cu legislația în vigoare (art 620 (1) din Legea 40/1964). În cazul în care producătorul oferă o garanție mai mare decât garanția legală, atunci este valabilă aceasta.
  2. Perioada de garanție intră în vigoare la data la care au fost primite bunurile de către cumpărător.
  3. Cumpărătorul este obligat să înregistreze o reclamație conform articolului 18 (10) Legea 250/2017 iar vânzătorul poate respinge reclamația doar în primele 12 luni de la achiziționare, în baza evaluării profesionale! (Articol 18.6 din aceeași Lege).
    1. Dacă cumpărătorul a înaintat o reclamație în primele 12 luni de la încheierea contractului, vânzătorul poate respinge solicitarea doar în baza evaluării profesionale, indiferent de rezultat, vânzătorul suportă toate costurile. Evaluarea profesională este comunicarea unui expert sau părerea unei persoane autorizate sau acreditate, sau părerea unei persoane autorizate de producător să efectueze cercetări pentru invocarea garanției (serviciu autorizat).
    2. Dacă cumpărătorul a înaintat reclamația după 12 luni de la încheierea contractului de vânzare – cumpărare iar vânzătorul a respins –o, persoana care a procesat reclamația, este obligată să indice în documentul referitor la rezolvarea reclamației și persoana căreia i se poate adresa cumpărătorul și căreia poate să – i trimită bunurile pentru o evaluare profesională. Dacă cumpărătorul demonstrează vina vânzătorului cu privire la produsul defect reclamat, poate înainta reclamația a doua oară, perioada de garanție nu scade în acest timp. Vânzătorul este obligat să ramburseze toate costurile evaluărilor bunurilor cât și orice alt cost relaționat evaluării în 14 zile de la înaintăii reclamației.
  4. Evaluarea defectelor mărfurilor se face în conformitate cu reglementările, standardele și prevederile companiei și nu sunt în contradicție cu legislația juridică valabilă în Republica Slovacă. În cazul unei daune reparabile, cumpărătorul are dreptul de a i se repara produsul în mod gratuit, la timp și corespunzător. Vânzătorul decide modul de reparare și eliminare a defectului, fără întârziere. Cumpărătorul poate solicita un schimb de marfă în locul reparației. Același lucru este valabil și pentru unele componente ale produselor, cu condiția ca vânzătorul să nu aibă costuri disproporționate în raport cu prețul mărfurilor sau cu gravitatea defectului. În cazul unei daune ireparabile care împiedică utilizarea corectă a produsului pentru scopul dat, cumpărătorul are dreptul fie să i se schimbe bunul, fie să se retragă din contract (rambursarea banilor). În cazul în care există cel puțin trei defecte reparabile diferite în același timp și fiecare din ele împiedică utilizarea corectă a produsului, cumpărătorul are dreptul să aleagă între schimb de marfă sau rambursare. Același lucru se aplică și în cazul în care același defect se produce pentru a treia oară în timpul perioadei de garanție.
  5. Garanția nu este valabilă în cazul defectelor cauzate de utilizarea incorectă și necorespunzătoare a produselor sau în urma purtării acestora.
  6. Vânzătorul nu este responsabil de următoarele:
    1. Dacă cumpărătorul nu și-a exercitat dreptul de reclamație a produsului defect înainte de încheierea perioadei de garanție
    2. Dacă defectul este mecanic cauzat de cumpărător,
    3. Dacă defectul este cauzat utilizând bunurile în condiții care prin, umiditatea și intensitatea lor, afectează mecanic și chimic bunurile, mediul nefiind propice pentru acestea,
    4. Dacă defectul este cauzat de o utilizare neprofesională sau din neglijență.
    5. Dacă defectul este cauzat datorită exercitării unei forțe asupra produsului, sau folosind bunurile contrar indicațiilor din documentație sau principiilor generale a bunului sens al folosirii bunurilor,
    6. Dacă defectul a fost provocat de evenimente ireversibile și/sau neprevăzute,
    7. Dacă defectul a fost cauzat de distrugere accidentală și deteriorare accidentală,
    8. Dacă defectul a fost cauzat de intervenții neprofesionale, deterioare din cauza umezelii.
  7. Cumpărătorul este sfătuit să examineze bunurile livrate și să verifice cantitatea livrată, produsele sau orice defecte evidente ale bunurilor. Orice incompletitudine a livrării sau schimbului de bunuri poate fi informată de către Cumpărător Vânzătorului imediat după primirea bunurilor. În caz contrar, livrarea va fi considerată completă și fără defecte.

    În caz de deteriorare evidentă a coletului în timpul transportului, cumpărătorul este sfătuit să nu accepte marfa.

    O înregistrare a tipului de deteriorare a coletului în timpul transportului este făcută de transportator la cererea cumpărătorului.

    Condițiile pentru depunerea unei reclamații includ depunerea unei cereri pentru bunuri în perioada de garanție și dovada achiziției furnizate de consumator.

  8. Vânzătorul este obligat să elibereze un document scris, cumpărătorului, referitor la soluționarea reclamației și la soluționarea reclamației personal, prin poștă sau curier dar nu mai târziu de 30 de zile de la data înaintării reclamației. Vânzătorul va notifica cumpărătorul prin telefon sau email cu privire la procedură imediat ce a luat sfârșit cercetarea reclamației și la final va primi, împreună cu bunurile, prin email un document cu soluționarea cererii.
  9. Ne puteți informa referitor la o reclamație prin: e-mail la info-ro@bijuterii-eshop.ro, telefon +40 (31) 229 77 68 sau în scris la adresa indicată mai jos, fără plată la livrare:

Bijuterii e-shop
KNH Slovakia
Strada Anghel I. Saligny nr. 40
410085 , ORADEA, România

  1. În cazul în care se trimit înapoi bunurile defecte, coletul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
    1. Bunurile trebuie să fie ambalate corespunzător. Atunci când bunurile sunt trimise înapoi, vânzătorul nu este responsabil de pierderea bunurilor pânâ când acestea ajung la destinație – este obligația cumpărătorului să ambaleze coletul în așa fel încât să prevină orice daună sau pierdere.
    2. Coletul trebuie trimis cu recomandare, nu cu plată la livrare (plată ramburs). Dacă bunurile sunt trimise cu plată la livrare, acesta nu va fi ridicat.
    3. Vânzătorul recomandă să se atașeze o copie după factură și motivul solicitării astfel se poate grăbi procesul de retur.
  2. După primirea reclamației, vânzătorul va notifica cumpărătorul prin email de primirea coletului.
  3. Procedeul de retur ia ființă în momentul în care bunurile au ajuns la vânzător și s-a constata că sunt îndeplinite toate condițiile:
    1. Notificarea referitor la reclamație a ajuns la vânzător (prin email sau poștă)
    2. Bunurile menționate în reclamație au fost livrate vânzătorului
  4. Vânzătorul este obligat să soluționeze reclamația și să finalizeze procedeul în unul dintre modurile următoare:
    1. Să returneze bunurile reparate,
    2. Să ramburseze prețul de achiziție
    3. Să plătească reducerea adecvată din prețul bunurilor.
    4. Prin notificare scrisă pentru a înștiința de cele menționate mai sus
    5. Menționând în scris motivele respingerii reclamației (dacă reclamația nu a fost soluționată într-o manieră pozitivă, bunurile vor fi trimise înapoi cumpărătorului împreună cu motivul pentru care reclamația a fost respinsă).
  5. La o reclamație pentru bunuri defecte, vânzătorul va proceda după cum urmează:
    1. În cazul unui defect care se poate repara: repară bunurile sau le schimbă cu unele noi de același tip.
    2. În cazul unui defect ireparabil: schimbă bunurile cu un alt model la același preț sau unul similar.
    3. În cazul unui defect ireparabil, dacă cumpărătorul nu va alege alte bunuri, vânzătorul va rambursa suma.
  6. Atunci când se reclamă bunuri defecte, cumpărătorul nu va plăti taxa de transport pentru retrimiterea acestora.
  7. Procedeul de retur nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data primirii bunurilor, soluționarea reclamației se face în 30 de zile. Vânzătorul soluționează reclamațiile în ordinea primită în cel mai scurt timp posibil.
  8. Dacă valoarea produsului defect este mai mică decât valoarea transportului, este suficient să se trimită poze cu produsul pe email, este necesar să fie o fotografie care să prezinte exact defectul, să fie vizibil. Trimiteți reclamația la adresa noastră info-ro@bijuterii-eshop.ro împreună cu numărul comenzii și motivul solicitării.
  9. Prin cursul legii nr. 391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a litigiilor pentru litigiile consumatorilor valabile de la 1 februarie 2016, consumatorul are dreptul să apeleze la sistemul de soluționare alternativă a litigiilor (denumit în continuare ADR). Mai multe informații despre ADR pot fi găsite pe site-ul Ministerului Economiei din Republica Slovacă https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi precum și o listă de entități care se adresează ADR https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

VII. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

  1. Cumpărătorul este obligat să furnizeze doar informații adevărate, curente și exacte atunci când achiziționează produse și/sau creează un cont de utilizator. Clientul înregistrat este obligat să informeze vânzătorul imediat ce intervine vreo schimbare a acestor informații personale.
  2. Părțile convin că, dacă este o persoană fizică, cumpărătorul este obligat să comunice în comandă numele și prenumele, adresa de domiciliu, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de email.
  3. Părțile convin că, dacă este o persoană juridică, cumpărătorul este obligat să indice în comandă numele societății, sediul, inclusiv codul poștal, nr de înregistrare, numărul de telefon și adresa de emal.
  4. Datele personale introduse de către cumpărător în timpul înregistrării contului de utilizator pe site sunt protejate prin Legea nr. 122/2013 privind Protecția datelor cu caracter personal și modificarea anumitor legi și sunt prelucrate de către vânzător numai pentru realizarea comenzilor și pentru scopuri de marketing.
  5. Cumpărătorul poate verifica și schimba oricând datele personale furnizate, de asemenea poate anula contul după ce s-a conectat pe website în secțiunea My account – Adresa dumneavoastră sau Datele dumneavoastră personale.
  6. În scopul de a oferi serviciul de cumpărături online (e-shop), vânzătorul are nevoie să cunoască câteva informații personale ale cumpărătorului. Vânzătorul respectă confidențialitatea cumpărătorului și, prin urmare, se încearcă reducerea acestor informații doar la cele mai necesare și protecția lor împotriva abuzului. Prelucrarea datelor personale de către vânzător este supusă integral normelor legale ale dreptului de confidențialitate.
  7. Detaliile privind achizițiile, reclamațiile și alte activități ale cumpărătorului în cadrul magazinului nostru online sunt, de asemenea, confidențiale și se supun acelorași norme de siguranță ca și utilizarea datelor personale. Orice informații obținute despre cumpărător și achizițiile acestuia sunt protejate împotriva abuzului și nu sunt oferite unei terțe părți (cu excepția companiilor care asigură transportul bunurilor sau plata acestora, și care obțin doar minime informații despre client, necesare pentru o livrare reușită). Toate aceste date sunt necesare pentru calitatea serviciilor vânzătorului.
  8. Cumpărătorul bifând căsuța înainte de înregistrarea comenzii poate să-și exprime consimțământul pentru ca vânzătorul să proceseze și să stocheze informațiile personale, în special cele menționate mai sus și/sau care sunt necesare pentru activitatea vânzătorului de a trimite informații referitoare la noile produse, reduceri și să le proceseze în sistemul său.
  9. Cumpărătorul își dă consimțământul, conform secțiunii de mai sus din acești termeni și condiții, pentru o perioadă definită de timp. După îndeplinirea scopului inițial de procesare, vânzătorul va securiza datele personale ale cumpărătorului. Cumpărătorul își poate retrage consimțământul referitor la procesarea datelor personale oricând în scris, acesta luând sfârșit la o lună de la retragere.
  10. Vânzătorul declară că pentru alte scopuri, decât cele menționate mai sus, va colecta datele personale doar cu consimțământul cumpărătorului și în același timp se asigură că datele vor fi procesate și folosite doar într-o manieră corespunzătoare scopului pentru care au fost colectate.
  11. La crearea unui cont de utilizator, cumpărătorul este de acord ca vânzătorul să îi folosească numele și adresa de e-mail pentru a trimite informații despre reduceri, noutăți și alte activități de marketing. Fiecare dintre aceste e-mailuri conține instrucțiuni despre modul în care clientul poate interzice cu ușurință primirea ulterioară a acestora.
  12. Cumpărătorul are dreptul de a notifica în scris modificări sau adăugiri la datele personale, precum și o cerere de ștergere a datelor cu caracter personal furnizate către vânzător.
  13. Prin utilizarea magazinului online al vânzătorului, cumpărătorul este de acord cu colectarea și utilizarea datelor sale personale în conformitate cu politica de confidențialitate și acceptă cu regulile menționate mai sus.

 

VIII. VOUCHERE

  1. Pe site-ul web al vânzătorului puteți vedea întotdeauna câte puncte puteți obține atunci când achiziționați un anumit produs și valoarea voucherului. Pentru a folosi voucherele din comenzile plasate, trebuie să fiți înregistrat pe site-ul vânzătorului.
  2. În cazul în care se comandă mai multe produse, punctele acestora sunt adăugate. Punctele colectate pot fi schimbate într-un voucher direct în contul clientului. Dați click pe "Punctele mele de loialitate" și apoi confirmați că doriți să transformați punctele de loialitate într-un voucher.
  3. Sistemul va genera apoi un cod, pe care să îl introduceți în următoarea comandă. După adăugarea cuponului la comanda dumneavoastră, o sumă adecvată va fi dedusă din suma comenzii.
  4. Cuponul din punctele de fidelitate începe să fie valabil imediat după generare și valabilitatea lui este de 1 an calendaristic.
  5. Reducerile nu pot fi combinate și nu sunt rambursabile pentru valoarea lor financiară.

 

IX. DISPOZIȚII FINALE

  1. Contractul de vânzare-cumpărare este reglementat de legile Republicii Slovace. Drepturile și obligațiile părților care nu sunt menționate în acest contract sunt reglementate de prevederile Codului comercial și ale legislației în domeniu.
  2. Contractul poate fi încheiat în limba română.
  3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții. Modificările nu se aplică comenzilor plasate înainte de a se face aceste modificări. Orice astfel de modificare va intra în vigoare începând cu momentul publicării ei pe site.

 

 

Actualizare 29.03.2018

Šperky s.r.o


homeHome

local_mall
cancel
cancel