Categorii

    TERMENI ȘI CONDIȚII BIJUTERII ESHOP

     

    REGULI GENERALE

    Prin confirmarea comenzii, cumpărătorul (clientul) recunoaşte Termenii și Condițiile livrării produselor. Relația dintre cumpărător și vânzător face obiectul unor termeni și condiții specifice, obligatorii pentru ambele părți în același timp.

    Termenii și condițiile guvernează drepturile și obligațiile companiei Šperky s.r.o, cu sediul în Starozágorská 6, 04023 Košice, CUI: 45551596, Nr reg: 2023033276, TVA: SK2023033276 și de asemenea activitatea clienților, care fac obiectul contractului de vânzare-cumpărare încheiat între compania Šperky s.r.o, ca vânzător, și client, ca și cumpărător, via internet, prin intermediul magazinului online al companiei Šperky s.r.o.

    COMANDA PRODUSELOR

    Compania noastră vă oferă posibilitatea să faceți cumpărături online chiar din confortul casei dvs. Magazinul online este deschis 24 de ore pentru plasarea comenzilor electronice. Acest serviciu este de asemenea disponibil și prin telefon în intervalul orar 9:00-17:30 (GMT). Puteți comanda într-un mod ușor și confortabil folosind coșul de cumpărături din magazinul nostru online sau prin email lăsând datele de contact. Produsele dintr-o comandă constituie obiectul unui contract. Mărimile, culorile și celelalte proprietăți ale produselor prezentate în magazin, în cataloage, broșuri sau alte modalități de publicitate reprezintă informații oferite de producători sau distribuitori. Ne angajăm să livrăm doar produse în stare foarte bună și conform informațiilor și proprietăților specifice fiecărui produs. Pentru o comandă online de succes trebuie să completați toate datele necesare din formularul de comandă. Comanda se transformă într-un contract de vânzare-cumpărare. Contractul de vânzare devine valid prin livrarea propriu zisă a produselor. În cazuri speciale, mai ales în cazul sumelor mari, pe lângă confirmarea automată primită inițial prin email, vânzătorul își rezervă dreptul de a confirma comanda din nou prin telefon sau de a solicita clientului să plătească un depozit în avans. Dacă în timpul plasării unei comenzi au avut au loc schimbări ale cursului valutar, de preț sau schimbări de produse realizate de furnizor, vânzătorul are dreptul să modifice sau să se retragă din contract cu efect imediat, cu acordul cumpărătorului. Același lucru se aplică și în cazul în care producătorul nu mai livrează produsul comandant și o nouă versiune a produsului este lansată pe piață sau producătorul modifică în mod semnificativ prețul produsului.

    Dacă comandați produse de la magazine online din străinătate este foarte important să cunoașteți condițiile vamale și aplicarea acestora în țara dumneavoastră. Vânzătorul nu este responsabil de legile și taxele vamale în vigoare în țara cumpărătorului.

    LIVRAREA ȘI TIMPUL LIVRĂRII

    Livrăm produsele prin intermediul serviciului de curierat GLS. Livrarea va depinde de disponibilitatea produselor și de capacitatea de operațiune a vânzătorului în cel mai scurt timp posibil. Timpul standard de livrare a produselor este de 2-3 zile lucrătoare. În cazul în care unele produse nu se află în stoc veți fi anunțat în prealabil prin email sau telefon despre modificarea timpului de livrare. În acest caz comanda poate fi anulată sau modificată.

    Pentru România, timpul de livrare a produselor aflate în stoc este de 2-3 zile lucrătoare.

     

    PREȚURILE PRODUSELOR

    Prețurile afișate în magazinul nostru online sunt valabile în timpul plasării unei comenzi. Ne rezervăm dreptul cu privire la greșelile de tipar, schimbările de preț cauzate de modificarea cursului valutar, creșterea majoră a inflației sau schimbările de livrare realizate de producători sau alți furnizori. Clientul are dreptul să se retragă din contract dacă prețul s-a schimbat.

    Transportul nu este inclus în prețul produselor.

    Factura reprezintă dovada achiziției. Factura este disponibilă în format electronic – un document PDF – aflat în contul dumneavoastră după ce v-ați logat și comanda a fost trimisă. Poate fi atașată fiecărui colet, poate fi trimisă pe emailul clientului sau poate fi trimisă la destinație în termen de 7 zile calendaristice din ziua în care a fost trimis coletul către cumpărător. Factura de asemenea servește drept înștiințare a livrării și certificat de garanție.

    Cum folosesc codul voucher?

    Pe website-ul nostru la produse puteţi vedea mereu câte puncte puteţi câştiga atunci când achiziţionaţi un anumit produs şi valoarea codului voucher. Pentru a aplica voucherele din comenzile plasate trebuie să fiți înregistrat pe site-ul nostru. În cazul în care comandați mai multe produse, aceste puncte vor fi adăugate. Punctele acumulate pot fi schimbate într-un voucher direct în contul dumneavoastră. Daţi click pe „Punctele mele de loialitate” şi apoi confirmaţi că doriţi să transformaţi punctele de loialitate în voucher. Sistemul va genera automat un cod pe care îl puteţi folosi la următoarea comandă. Suma respectivă, acumulată de la puncte, va fi dedusă din comanda dvs. Cupoanele pot fi folosite în 14 zile de la preluarea comenzii. În cazul în care au trecut mai mult de 14 zile de la ultima dvs comandă şi doriţi să folosiţi voucherul, îl vom adăuga manual la comandă la cererea dvs.

    Reducerile nu pot fi cumulate și acestea nu pot fi valorificate financiar.

     

    RETRAGEREA DIN CONTRACT

    Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula o comandă sau de a se retrage din contract în cazul în care cumpărătorul a oferit informații personale false sau înșelătoare sau în cazul în care produsele nu se mai fabrică, nu mai sunt disponibile sau s-a modificat prețul în mod considerabil. În acest caz, vânzătorul va anunța imediat cumpărătorul în vederea stabilirii următorilor pași dintr-o comandă. Fiecare comandă este tratată individual și cu efort maxim depus în vederea satisfacerii fiecărui client.

    O persoană fizică/ fără număr de identificare fiscală are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea coletului, în conformitatea cu legile în vigoare (102/2014 Z.z. SR). 

    În cazul retragerii din contract, cumpărătorul trebuie să ne anunțe în formă scrisă sau prin email în termenul menționat (prin email la adresa info-ro@bijuterii-eshop.ro).

    Cumpărătorul trebuie să ne trimită cererea de retragere însoțită de numărul facturii și contul său bancar. În acest scop puteţi folosi formularul de AICI. Consumatorul trebui să respecte perioada de notificare şi retragere din contract dacă nu, cererea nu va fi admisă.  Cumpărătorul care se retrage din contract este obligat să plătească transportul pentru returnarea bunurilor. Dacă produsele nu sunt deteriorate sau cu defecte, acesta trebuie să respecte următoarele condiții:

    Produsele primite, respectiv livrate, trebuie să fie returnate la adresa menționată mai jos, pe cheltuiala clientului.

     

    Produsele trebuie să respecte următoarele condiții:

    • Produsele nu trebuie să apară purtate – produsele nu trebuie să conțină semne că ar fi fost purtate

    • Produsele trebuie să fie în stare completă!
    • Produsele trebuie returnate cu o copie după factură
    • Produsele nu trebuie să fie trimise cu plată la livrare. Dacă se va trimite cu plata la livrare acestea nu vor fi primite.

    • În cazul returnării unui produs nu suntem responsabili de pierderea bunurilor în timpul expedierii. Clientul are datoria să împacheteze produsele în mod corespunzător pentru a preveni distrugerea acestora.

    În cazul în care condiţiile menţionate nu vor fi respectate nu vom accepta retragerea din contract iar bunurile vor fi returnate pe cheltuiala expeditorului.

     

    Obligațiile care revin comerciantului în cazul retragerii

    • Comerciantul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu articolul 11.

     

    • Comerciantul rambursează sumele menționate la primul paragraf folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția ca consumatorul să nu trebuiască să plătească comisioane în urma rambursării.

     

    • Fără a aduce atingere alineatului (1), comerciantul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de comerciant.

     

    • Cu excepția cazului în care comerciantul s-a oferit să recupereze el însuși bunurile, în cazul contractelor de vânzare, comerciantul poate amâna rambursarea până la data recepționării bunurilor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis bunurile către comerciant, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

     

    Obligațiile consumatorului în cazul retragerii

    • În cazul contractelor negociate în afara spațiilor comerciale, în cazul cărora bunurile au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, comerciantul preia bunurile pe cheltuiala sa dacă bunurile, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă.

     

    • Cu excepția cazului în care comerciantul s-a oferit să recupereze el însuși bunurile, consumatorul returnează bunurile sau le înmânează comerciantului sau unei persoane autorizate de comerciant să recepționeze bunurile, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat comerciantului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu articolul 11. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

     

    • Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea bunurilor, cu excepția cazului în care comerciantul acceptă să suporte acele costuri sau în care comerciantul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator.

     

    • Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. Indiferent de situație, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor în cazul în care comerciantul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (h).

     

    • Atunci când consumatorul își exercită dreptul de retragere după transmiterea cererii în conformitate cu articolul 7 alineatul (3) sau cu articolul 8 alineatul (8), consumatorul plătește comerciantului o sumă proporțională cu ceea ce s-a furnizat până la momentul în care consumatorul a informat comerciantul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, în raport cu acoperirea totală a contractului. Suma proporțională care trebuie plătită comerciantului de către consumator este calculată pe baza prețului total convenit în contract. Dacă prețul total este excesiv, suma proporțională este calculată pe vaza valorii de piață a ceea ce s-a furnizat.

     

    RECLAMAȚII ȘI GARANȚII

    Orice reclamație va fi soluționată conform legii în vigoare și cu acordul individual în vederea satisfacerii cerințelor clientului. În cazul în care produsele prezintă defecte, cumpărătorul trebuie să informeze compania imediat după primirea pachetului. Dacă nu, reclamația nu va fi luată în considerare.

    Se recomandă consumatorului să verifice cantitatea şi tipurile de bunuri sau anumite defecte evidente. În cazul unei livrări incomplete de bunuri sau unei încurcături consumatorul trebuie să notifice vânzătorul imediat. Altfel livrare se consideră efectuată şi fără daune. Dacă se constată daune evidente la colet atunci cumpărătorul este obligat să scrie un raport de daună în prezenţa curierului sau să nu accepte bunurile. Raportul de daună este o condiţie necesară de îndeplinit în procesul reclamaţiei.

    Ne puteți informa referitor la o reclamaţie fie prin email la info-ro@bijuterii-eshop.ro, fie prin telefon sau poștă.

    Reclamaţia se consideră validă din momentul în care produsul ajunge la sediul companiei noastre.

    Garanția produselor este de 24 de luni conform legislației în vigoare (Codul comercial, Codul civil etc.). În cazul în care producătorul oferă o garanție mai mare decât legea în vigoare, garanția este în continuare valabilă. Evaluarea defectelor produselor este realizată conform regulilor, normelor și prevederilor companiei și nu intră în conflict cu legislația în vigoare din Republica Slovacă.

    Garanția nu este valabilă în cazul defectelor cauzate de folosirea incorectă a unui produs, sau în urma purtării acestuia.

    Reclamaţie pentru compensare în cazul unui produs defect

    Garanţia bunurilor este de 24 de luni de la primirea acestora.

    Garanția nu este valabilă în cazul defectelor cauzate de folosirea incorectă a unui produs, sau în urma purtării acestuia.

    Consumatorul poate înainta o reclamație prin poștă fără plată la livrare, către adresa companiei:

     

    BIJUTERII ESHOP adresa

    Str. Popa Sapca nr 6, ap 1/Dinuta Nicu

    620015 Focsani

    Vrancea

    România

     

     

    Produsele expediate ca retur trebuie să respecte următoarele condiții:

    • Produsele trebuie să fie ambalate corespunzător. Atunci când se face un retur nu suntem responsabili de pierderea bunurilor, este responsabilitatea consumatorului să ambaleze bunurile în mod corespunzător pentru a nu suferi deteriorări.
    • Bunurile trebuie să fie trimise cu confirmare de primire. Nu trimiteţi coletul cu plata la livrare (ramburs). Dacă se va trimite în acest fel coletul nu va fi primit.
    • Produsele trebuie returnate cu o copie după factură şi motivul returului, respectând acestea clientul grăbeşte procesul de retur.

    După primirea returului, clientul va fi notificat prin email despre primirea şi înregistrarea acestuia.

     

    În cazul bunurilor defecte trebuie urmaţi paşii de mai jos:

     

    • în cazul unui produs ce poate fi reparat: vă vom repara produsul sau vi-l vom schimba.
    • în cazul unui produs ce nu poate fi reparat: vi-l vom schimba pentru un altul de alt fel sau la acelaşi preţ.
    • în cazul unui produs ce nu poate fi reparat: dacă clientul nu-şi va alege alte bunuri atunci i se va rambursa suma.

    În cazul unui retur pentru produs defect clientul nu va plăti taxe poştale pentru bunurile pe care le va primi.

    Reclamaţiile pentru produse defecte sunt soluţionate în 30 de zile de la primirea acestora la departamentul de retururi.

    Ne puteţi trimite întrebări şi reclamaţii la următoarea adresă de email:

    info-ro@bijuterii-eshop.ro

    Toate reclamaţiile vor fi soluţionate conform legilor în vigoare referitoare la protecţia consumatorului.

     

    Autoritatea de supraveghere:

    Inspecţia Comercială Slovacă (SOI)

    Inspectoratul SOI, Kosice

    Vratna 3,

    04001 Kosice

     

    Dacă preţul bunului defect este mai mic decât taxele poştale?

     Dacă costul produsului defect este mai mic decât taxele poştale (17,51 Lei), este suficient să trimiteţi o fotografie cu defectul produsului prin email, trebuie doar să vă asiguraţi că fotografia este suficient de clară iar defectul este vizibil.

    Trimiteţi fotografia pe adresa noastră de email info-ro@bijuterii-eshop.ro împreună cu numărul comenzii şi motivul reclamaţiei.

    Aceleaşi condiţii se aplică dacă defectul este recunoscut la produsul livrat.

     

    Reclamaţii – schimb

     Consumatorul are dreptul să schimbe bunurile dacă nu sunt pe placul acestuia în 14 zile de la primirea acestora.

     În cazul în care reclamaţia este referitoare la o mărime greşită, o culoare greşită sau un model greşit atunci trimiteţi-ne bunurile înapoi la următoarea adresă:

     

    Bijuterii eshop / Dinuţa Nicu

    Str. Popa Sapca nr 6, ap 1

    620015 Focsani

    Vrancea

    România

     

    Trimiteţi bunurile:

    •  Produsele trebuie să fie ambalate corespunzător. Atunci când se face un retur nu suntem responsabili de pierderea bunurilor, este responsabilitatea consumatorului să ambaleze bunurile în mod corespunzător pentru a nu suferi deteriorări.
    • Bunurile trebuie să fie trimise cu confirmare de primire. Nu trimiteţi coletul cu plata la livrare (ramburs). Dacă se va trimite în acest fel coletul nu va fi primit.
    • Produsele trebuie returnate cu o copie după factură şi motivul returului, respectând acestea clientul grăbeşte procesul de retur.

    După primirea returului, clientul va fi notificat prin email despre primirea şi înregistrarea acestuia.

    Expedierea trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

    Produsele trebuie să conțină ambalajul original, dacă este posibil

    Produsele nu trebuie să apară purtate – produsele nu trebuie să conțină semne că ar fi fost purtate

    Produsele trebuie să fie în stare completă!

     În caz de schimb marfă, taxele poştale sunt plătite de client.

     Reclamaţiile sunt rezolvate în termen de 30 de zile conform legislaţiei în vigoare referitoare la protecţia consumatorului.

    CUM DEPUNEȚI O RECLAMAȚIE

    Reclamația trebuie trimisă prin poștă fără plată la livrare, către adresa companiei:

     

    BIJUTERII ESHOP adresa

    Str. Popa Sapca nr 6, ap 1/Dinuta Nicu

    620015 Focsani

    Vrancea

    România

     

    POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

    Pentru a beneficia de serviciile noastre trebuie să ne oferiți câteva informații personale. Îți respectăm confidențialitatea, de aceea încercăm să solicităm cât mai puține informații, care sunt absolut necesare și încercăm să le protejăm împotriva unui abuz. Folosim datele personale conform normelor legale și a legii de confidențialitate.

    Detaliile despre achizițiile, reclamațiile sau activitățile desfășurate în magazinul nostru online sunt de asemenea confidențiale și fac obiectului aceleiași reguli de siguranță ca în cazul protejării datelor personale. Datele despre dumneavoastră și achizițiile dvs. sunt protejate de abuz și nu sunt oferite unei terțe părți (cu excepția companiei care asigură transportul sau plata, care primește informații minime despre client, doar informațiile necesare unei livrări reușite).

    Ne rezervăm dreptul de a folosi datele dvs. în vederea informării cu privire la vânzări, noutăți și alte activități de marketing.

    Fiecare email conține un link de dezabonare în cazul în care nu sunteți interesat și ne puteți interzice folosirea datelor dvs. în acest scop.

     În plus, aveți dreptul să ne anunțați în scris cu privire la orice schimbare sau ne puteți solicita ștergerea datelor personale.

    Prin folosirea magazinului nostru online sunteți de acord cu colectarea și folosirea datelor personale conform politicii noastre de confidențialitate și sunteți de acord cu regulile menționate anterior.


    HomeHome

    • catalog
    • Craciun 2017
    • banner
    X
    Folosim cookies pentru a putea adapta conţinutul şi reclamele, pentru a furniza funcţiile media online şi pentru a analiza modul în care vizitatorii utilizează website-ul.
    Sunt de acord
    Mai multe informaţii