Categorii

FAQ – Întrebări frecvente

 

Cum procedez pentru efectuarea unei comenzi?

Disponibilitatea produsului se poate observa dacă priviţi cu atenţie pe imaginea produsului unde se află semnul verde "+" într-un coş – însemnând că produsul este pe stoc şi puteţi să-l comandaţi.

  • Pentru început, trebuie să alegeţi combinaţia/mărimea potrivită a produselor, dacă vedeţi în dreapta şi o căsuţă de selectare. ATENŢIE! Sistemul va adăuga mărimea cea mai mică la inel, fiind mărimea standard. Din acest motiv trebuie să alegeţi personal mărimea potrivită.
  • Daţi click pe iconiţa „Adăugaţi în coş” – şi produsul va fi introdus automat în coş.
  • Dacă doriţi să continuaţi cumpărăturile, puteţi alege mai departe un alt produs/o altă mărime. Produsul pe care l-aţi ales va rămâne în coşul dvs.
  • Atunci când vreţi să finalizaţi comanda, daţi click pe coşul roşu de cumpărături în colţul din dreapta sus. Conţinutul coşului va fi afişat şi veţi putea modifica numărul de produse sau veţi putea anula ceva din coş, dacă veţi dori. Veţi putea, de asemenea, să vedeţi totalul de plată pentru bunurile achiziţionate şi pentru transport. 
  • Completaţi formularul de comandă cu toate datele necesare.
  • Dacă sunteţi un client fidel sau dacă aţi primit/câştigat/ un voucher de la noi, introduceţi-l în câmpul corect.
  • Atunci când alegeţi anumite produse, puteţi primi un cadou. Alegeţi-vă cadoul dând click pe produs/imagine.
  • După ce aţi selectat cadoul, treceţi mai departe la selectarea transportului şi la metoda de plată.
  • Mai verificaţi încă o dată datele şi comanda dvs, mai ales câmpurile obligatorii.
  • Dacă totul este corect, daţi click pe Următor.  
  • Sumarul comenzii dvs va fi afişat. Încă mai puteţi schimba metoda de plată (dacă doriţi să schimbaţi, daţi click pe Schimbaţi metoda de plată. Dacă totul este corect, trebuie doar să confirmaţi comanda dând click pe CONFIRM comanda.
  • Dacă comanda a fost efectuată corespunzător, după câteva secunde veţi primi o notificare prin email.
  • Dacă aţi întâmpinat vreo problemă în timpul creării comenzii, ne puteţi contacta telefonic, pe email sau pe Livechat. Suntem mereu la dispoziţia dvs.

 

Cât costă transportul / taxele poştale?

Bunurile comandate sunt expediate prin curier CARGUS sau Packeta România. Costurile transportului depind de valoarea comenzii dvs. Pentru o comandă peste 220 lei transportul este GRATUIT. Pentru comenzi mai mici de 220 lei transportul este 14,88 lei în cazul curier CARGUS, 13,46 lei în cazul Urgent Cargus - SHIP & GO Locker  și 14,49 lei prin Packeta România. 

 

 

Cum pot plăti?

Punem la dispoziţia dvs 3 metode de plată:

  • Plata ramburs – puteţi plăti produsele la livrarea coletului.
  • Plata prin transfer bancar în contul nostru de la Unicredit.
  • GoPay - metodă de plată online din întreaga lume, cu cardul, Apple Pay, Google Pay și altele.

 

În câte zile primesc comanda?

Dacă efectuaţi comanda într-o zi lucrătoare până la 9:00 (GTM), aceasta va fi expediată în aceeaşi zi. Comenzile efectuate după ora 9:00 (GTM) şi în weekend sunt procesate în următoare zi lucrătoare.Comenzile cu produse din aur plasate după ora 9:00 (GMT) sunt procesate în ziua următoare!Livrarea prin curier durează 2-3 zile de la data expedierii. Bunurile sunt livrate doar în zilele lucrătoare! Dacă nu primiţi comanda în perioada menţionată, vă rugăm să ne contactaţi. Vă vom furniza numărul de livrare al coletului (AWB-ul), ca să puteți contacta curierul local.

 

 

Cum procedez cu retur de bunuri?

Reclamaţiile sunt soluţionate în termen de 30 de zile. Bunurile sunt acoperite de o garanţie de 24 de luni conform legilor în vigoare.

Instrucţiuni pentru a face o reclmaţie:

  • Trimiteţi prin curier bunurile și achitați transportul, împreună cu o copie de pe factură şi însoţite de un formular de retur completat, în care să menţionaţi ceea ce returnaţi şi ce doriţi, cu livrare la adresa indicată mai jos:

    Bijuterii e-shop
    KNH Slovakia
    Strada Anghel I. Saligny nr. 40
    410085 , ORADEA, România

    Vă rugăm să treceţi numele şi prenumele în formularul de retur menţionat, precum şi numărul comenzii (puteţi găsi acest număr în contul dvs. sau pe factură).
  • În cazul în care nu sunteți satisfăcuți, puteți returna produsele în 14 zile și puteți schimba produsele din aur în 60 de zile.
  • Pentru informaţii ulterioare, vă rugăm să ne scrieţi la: info-ro@bijuterii-eshop.ro

 

Pot să returnez doar o parte din comandă?

Da, puteţi de asemenea returna doar o parte din comandă. Dacă doriţi să o returnaţi noi vă vom rambursa suma.

Cum folosesc codul voucher?

Pe site-ul nostru cu produse poți vedea oricând câte puncte poți câștiga atunci când achiziționezi un anumit produs și valoarea voucherului tău. Pentru a adăuga vouchere existente din comenzile plasate, trebuie să fiți înregistrat pe site-ul nostru. În cazul comandării mai multor produse, aceste puncte se adună. Punctele adunate pot fi schimbate într-un voucher direct în contul dumneavoastră. Faceți clic pe „Punctele mele de fidelitate” și apoi confirmați că doriți să schimbați punctele de fidelitate pentru voucher. Sistemul va genera apoi un cod de voucher, ce poate fi introdus la următoarea comandă. După adăugarea cuponului la comanda dumneavoastră, o sumă adecvată va fi dedusă din suma comenzii. Veți putea activa voucherul după 14 zile de la achitarea comenzii și începe să fie valabil imediat după generare. Data de începere a voucherului vă va fi indicată și pe interfață. Voucherul este valabil un an. Dacă nu puteți adăuga reducerea la comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne anunțați. În niciun caz nu trebuie să plătiți anticipat comanda dacă există vreo problemă cu adăugarea cuponului, deoarece nu mai putem ajusta suma totală a comenzilor plătite în avans.

 

Cum măsor mărimea inelului?

Pentru informaţii folositoare şi metode adecvate pentru măsurarea inelului daţi click pe următorul link: http://bijuterii-eshop.ro/continut/6-aflai-mrimea-inelului

 

Ce servicii oferim – modificări, gravări?

Din păcate, nu producem noi bijuteriile, aşadar nu oferim servicii legate de modificare sau gravare pentru bijuterii. Vă informăm că dacă veţi modifica produsele achiziţionate din eshop - ul nostru, garanţia bunurilor devine nulă.

 

Produs indisponibil – când va fi din nou pe stoc?

Website-ul nostru este actualizat zilnic. Vă recomandăm să-l urmăriţi sau să setaţi din pagină o notificare prin email. De îndată ce produsul dorit este din nou pe stoc veţi primi o notificare prin email.

 

Care este rezistenţa culorii pe produse, în timp?

Cea mai cunoscută metodă pentru colorarea unei bijuterii realizate din oţel inoxidabil este metoda prin baie electromagnetică, ceea ce înseamnă că vopseaua este lipită de suprafaţă utilizând forţa electromagnetică. În momentul producerii oţelului, materialul în sine nu poate fi colorat, doar suprafaţa exterioară. În consecinţă culoarea poate să dispară în timp. Depinde de modul în care folosiţi bijuteriile.

 

Realizaţi bijuterii personalizate?

Comercializăm doar produse de la producători cu reputaţie bună, nu le şi producem pe comandă.


homeHome

local_mall
cancel
cancel