Categorii

    FAQ – Întrebări frecvente

     

    Cum procedez pentru efectuarea unei comenzi?

    Disponibilitatea produsului se poate observa dacă priviţi cu atenţie pe imaginea produsului unde se află semnul verde "+" într-un coş – însemnând că produsul este pe stoc şi puteţi să-l comandaţi.

    • Pentru început, trebuie să alegeţi combinaţia/mărimea potrivită a produselor, dacă vedeţi în dreapta şi o căsuţă de selectare. ATENŢIE! Sistemul va adăuga mărimea cea mai mică la inel, fiind mărimea standard. Din acest motiv trebuie să alegeţi personal mărimea potrivită.
    • Daţi click pe iconiţa „Adăugaţi în coş” – şi produsul va fi introdus automat în coş.
    • Dacă doriţi să continuaţi cumpărăturile, puteţi alege mai departe un alt produs/o altă mărime. Produsul pe care l-aţi ales va rămâne în coşul dvs.
    • Atunci când vreţi să finalizaţi comanda, daţi click pe coşul roşu de cumpărături în colţul din dreapta sus. Conţinutul coşului va fi afişat şi veţi putea modifica numărul de produse sau veţi putea anula ceva din coş, dacă veţi dori. Veţi putea, de asemenea, să vedeţi totalul de plată pentru bunurile achiziţionate şi pentru transport. 
    • Completaţi formularul de comandă cu toate datele necesare.
    • Dacă sunteţi un client fidel sau dacă aţi primit/câştigat/ un voucher de la noi, introduceţi-l în câmpul corect.
    • Atunci când alegeţi anumite produse, puteţi primi un cadou. Alegeţi-vă cadoul dând click pe produs/imagine.
    • După ce aţi selectat cadoul, treceţi mai departe la selectarea transportului şi la metoda de plată.
    • Mai verificaţi încă o dată datele şi comanda dvs, mai ales câmpurile obligatorii.
    • Dacă totul este corect, daţi click pe Următor.  
    • Sumarul comenzii dvs va fi afişat. Încă mai puteţi schimba metoda de plată (dacă doriţi să schimbaţi, daţi click pe Schimbaţi metoda de plată. Dacă totul este corect, trebuie doar să confirmaţi comanda dând click pe CONFIRM comanda.
    • Dacă comanda a fost efectuată corespunzător, după câteva secunde veţi primi o notificare prin email.
    • Dacă aţi întâmpinat vreo problemă în timpul creării comenzii, ne puteţi contacta telefonic, pe email sau pe Livechat. Suntem mereu la dispoziţia dvs.

     

    Cât costă transportul / taxele poştale?

    Bunurile comandate sunt expediate prin poştă / sau curier GLS. Costurile transportului depind de valoarea comenzii dvs. Pentru o comandă peste 150 lei transportul este GRATUIT. Pentru comenzi mai mici de 150 lei transportul este 17,51 lei.  

     

    Cum pot plăti?

    Punem la dispoziţia dvs 3 metode de plată:

    • Plata ramburs – puteţi plăti produsele la livrarea coletului.
    • Plata prin transfer bancar în contul nostru de la Unicredit.
    • Plata cu cardul de credit / debit– plătiţi cu securizare maximă pe website-ul băncii.

     

    În câte zile primesc comanda?

    Dacă efectuaţi comanda într-o zi lucrătoare până la 13:00 (GTM), aceasta va fi expediată în aceeaşi zi. Comenzile efectuate după ora 13:00 (GTM) şi în weekend sunt procesate în următoare zi lucrătoare. Livrarea prin curier durează 2-3 zile de la data expedierii. Bunurile sunt livrate doar în zilele lucrătoare! Dacă nu primiţi comanda în perioada menţionată, vă rugăm să ne contactaţi. Vă vom furniza numărul de colet şi numărul de telefon al curierului.

     

    Cum procedez cu retur / schimb de bunuri?

    Reclamaţiile sunt soluţionate în termen de 30 de zile. Bunurile sunt acoperite de o garanţie de 24 de luni conform legilor în vigoare.

    Instrucţiuni pentru a face o reclmaţie:

    • Trimiteţi bunurile împreună cu o copie de pe factură şi însoţite de o scrisoare, în care să menţionaţi ceea ce returnaţi şi ce doriţi în schimb, cu confirmare de primire prin poştă, nu cu plată ramburs, transportul se achită de client la adresa: Bijuterii Eshop / Dinuta Nicu, Str. Popa Sapca nr 6, ap 1, 620015, Focsani, România. Vă rugăm să treceţi numele şi prenumele în scrisoarea menţionată şi numărul comenzii (puteţi găsi acest număr în contul dvs. Dacă nu puteţi să-l găsiţi, atunci treceţi data când aţi lansat comanda şi totalul acesteia). Vă rugăm, de asemenea, să specificaţi motivul pentru care returnaţi bunurile.
    • Atunci când faceţi schimb de marfă este necesar să efectuaţi o nouă comandă. Nu uitaţi să specificaţi în comentariul noii comenzi că este vorba despre un schimb de marfă pentru comanda nr ... (lucruri esenţiale pentru rezervarea bunurilor şi pentru ca noi să ştim să nu trimitem comanda înainte). Dacă bunurile nu sunt disponibile, alegeţi alte produse. Dacă nu doriţi să alegeţi alte produse, nu mai efectuaţi comanda, pur şi simplu furnizaţi-ne contul bancar pentru o rambursare integrală a sumei.
    • Dacă consideraţi că bunurile nu sunt corespunzătoare puteţi să returnaţi bijuteriile în 14 zile iar pe cele din aur în 30 de zile.
    • Pentru informaţii ulterioare, vă rugăm să ne scrieţi la: info-ro@bijuterii-eshop.ro

     

    Pot să returnez/schimb doar o parte din comandă?

    Da, puteţi de asemenea returna doar o parte din comandă. Dacă doriţi să o returnaţi noi vă vom rambursa suma. Dacă totuşi doriţi să vă alegeţi un alt produs, vă vom rambursa orice diferenţă va fi între comanda nouă şi bunurile returnate.

     

    Cum folosesc codul voucher?

    Pe website-ul nostru la produse puteţi vedea mereu câte puncte puteţi câştiga atunci când achiziţionaţi un anumit produs şi valoarea codului voucher. Pentru a aplica voucherele din comenzile plasate trebuie să fiți înregistrat pe site-ul nostru. În cazul în care comandați mai multe produse, aceste puncte vor fi adăugate. Punctele acumulate pot fi schimbate într-un voucher direct în contul dumneavoastră. Daţi click pe „Punctele mele de loialitate” şi apoi confirmaţi că doriţi să transformaţi punctele de loialitate în voucher. Sistemul va genera automat un cod pe care îl puteţi folosi la următoarea comandă. Suma respectivă, acumulată de la puncte, va fi dedusă din comanda dvs. Cupoanele pot fi folosite în 14 zile de la preluarea comenzii. În cazul în care au trecut mai mult de 14 zile de la ultima dvs comandă şi doriţi să folosiţi voucherul, îl vom adăuga manual la comandă la cererea dvs.

     

    Cum măsor mărimea inelului?

    Pentru informaţii folositoare şi metode adecvate pentru măsurarea inelului daţi click pe următorul link: http://bijuterii-eshop.ro/continut/6-aflai-mrimea-inelului

     

    Ce servicii oferim – modificări, gravări?

    Din păcate, nu producem noi bijuteriile, aşadar nu oferim servicii legate de modificare sau gravare pentru bijuterii. Vă informăm că dacă veţi modifica produsele achiziţionate din eshop - ul nostru, garanţia bunurilor devine nulă.

     

    Produs indisponibil – când va fi din nou pe stoc?

    Website-ul nostru este actualizat zilnic. Vă recomandăm să-l urmăriţi sau să setaţi din pagină o notificare prin email. De îndată ce produsul dorit este din nou pe stoc veţi primi o notificare prin email.

     

    Care este rezistenţa culorii pe produse, în timp?

    Cea mai cunoscută metodă pentru colorarea unei bijuterii realizate din oţel inoxidabil este metoda prin baie electromagnetică, ceea ce înseamnă că vopseaua este lipită de suprafaţă utilizând forţa electromagnetică. În momentul producerii oţelului, materialul în sine nu poate fi colorat, doar suprafaţa exterioară. În consecinţă culoarea poate să dispară în timp. Depinde de modul în care folosiţi bijuteriile.

     

    Realizaţi bijuterii personalizate?

    Comercializăm doar produse de la producători cu reputaţie bună, nu le şi producem pe comandă.


    HomeHome

      • banner
      X
      Folosim cookies pentru a putea adapta conţinutul şi reclamele, pentru a furniza funcţiile media online şi pentru a analiza modul în care vizitatorii utilizează website-ul.
      Sunt de acord
      Mai multe informaţii